ÜRO egiidi all peetud ICEGOV (International Conference on Theory and Practice of Electronic Governance) konverents tõi 26.-28.09 Tallinnasse üle 500 külastaja rohkem kui 60 riigist. Rahvusvahelise e-valitsuste konverentsi põhirõhk oli sel aastal avatud valitsemisel ja sellega seonduval infovabadusel, avaliku teabe ja selle taaskasutusega seotud probleemidel ning valitsemise läbipaistvuse suurendamisel. Kogu ürituse vältel toimusid ka e-Eesti sessioonid, kus analüüsiti e-Eesti seniste edusammude põhjuseid, anti väliskülalistele ülevaade e-teenustest nii inimese kui ettevõtte vaatevinklist ja juureldi e-kaasamise hetkeseisu üle. Üritus toimus viiendat korda ning varasemalt on konverentsi võõrustanud Macao, Kairo, Bogota ja Beijing. Konverentsi seeriakorraldaja on ÜRO Ülikooli e-Valitsemise Keskus; Eestis oli ürituse põhikorraldaja e-Riigi Akadeemia ning selle läbiviimist toetasid Euroopa Sotsiaalfondi vahenditest Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS) ning Euroopa Regionaalfondist Riigi Infosüsteemi Amet (RIA).
Kolmepäevane rahvusvaheline e-valitsuste konverents sai jätku neljapäeval, kui toimus Infoühiskonna konverents. Selle aasta teemaks oli „Õigus luua, õigus tarbida“. Konverents keskendus tänavu autoriõigustele digiajastul, mille raames arutleti digitaalse sisu kasutamisega seonduvate õiguste, kohustuste ja võimaluste üle muutunud tehnoloogiliste võimaluste maailmas. Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium korraldas konverentsi koostöös Kultuuriministeeriumi ja Justiitsministeeriumiga. Konverents toimus EL struktuurifondide programmi "Infoühiskonna teadlikkuse tõstmine" raames ning seda rahastab Euroopa Regionaalarengu Fond.
Neljapäeval toimus ka VI rahvusvaheline turismikonverents „Eesti turism muutuste keerises: võimalused, uuendused, eristumine“. Konverentsil püüti leida vastuseid ja arutleda küsimuste üle, kuidas edasi minna, millised on võimalused, uuendused, kuidas eristuda, millised on turismi arengusuunad nüüd ja 2020, kuidas mõjutab tehnoloogia areng turismitööstust, kuidas on muutunud meie kliendid, mis saab reisibüroodest, kuidas mõjutab praegune majandusseis eesti tarbija käitumist, kuhu suundub eesti turism, kas innovatsioon aitab ellu jääda ning kuidas panna uus meedia parimal viisil enda kasuks tööle? Konverentsile olid oodatud kõik turismiga tegelejad, kes on huvitatud Eesti kui reisisihi tuntuse suurendamisest, hea maine kujundamisest ning Eesti turismi arendamisest. Konverentsi korraldasid Eesti Turismifirmade Liit, EAS Turismiarenduskeskus ning Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium. Konverentsi korraldamist toetas Euroopa Sotsiaalfond.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar