kolmapäev, 29. juuli 2009
Viitna ümbersõit uues kuues
Viitna kõrts. Kõik ju teavad, kus see asub ja mis hinnaga seal kartulisalat on... Kuid järgmine asi, mis sellega meenub on väike liikluslik tohuvabohu. Kõrtsi ees on nii palju võimalusi, kuhu edasi minna, et see võib tekitada väikese filosoofilise segaduse... kes tahab ujuma minna või parkida või teed ületada või kaubaautoga segamatult Narva poole liikuda või hoopis suure turismibussiga mõisnike elu kaema minna. Kui kõik need faktorid peaksid veel kokku ka langema, siis tunnistan käsi südamele pannes, et minusugusele variblondile muutub olukord natuke ohtlikuks....eriti siis kui samal ajal peaks mingi autopedaali alla vajutama ja käiku vahetama. Kuid tunneli lõpus on valgus, sest...
...meie minister kiitis heaks järjekordse europrojekti, mis peaks elu lihtsamaks muutma. Sügisel on Narva maantee Viitna läheduses olevale lõigule oodata töölustist pakatavaid ehitusmehi, kes kahe aasta jooksul ehitavad tee neljarealiseks ja lisavad igasuguseid vajalikke peale- ja mahasõite, viadukte, sildu ja jalgrattateid. Kindlasti leiate Maanteeameti kodulehelt tulevikus täpsemalt tööde kirjeldusi... Loomulikult pole see kõik tasuta, kuid hea asi on see, et 85% sellest suurest summast tuleb Euroopa Ühtekuuluvusfondist.
Keda europrojektid rohkem huvitavad, siis kerget õhtust lugemist leiate MKMi ja Struktuurifondide kodulehelt. Kui sellest jääb väheseks, siis andke teada! :)
...meie minister kiitis heaks järjekordse europrojekti, mis peaks elu lihtsamaks muutma. Sügisel on Narva maantee Viitna läheduses olevale lõigule oodata töölustist pakatavaid ehitusmehi, kes kahe aasta jooksul ehitavad tee neljarealiseks ja lisavad igasuguseid vajalikke peale- ja mahasõite, viadukte, sildu ja jalgrattateid. Kindlasti leiate Maanteeameti kodulehelt tulevikus täpsemalt tööde kirjeldusi... Loomulikult pole see kõik tasuta, kuid hea asi on see, et 85% sellest suurest summast tuleb Euroopa Ühtekuuluvusfondist.
Keda europrojektid rohkem huvitavad, siis kerget õhtust lugemist leiate MKMi ja Struktuurifondide kodulehelt. Kui sellest jääb väheseks, siis andke teada! :)
Labels:
jooksen ja teatan,
transpordilahendused
3 kommentaari:
Siia juurde sobiks suurepäraselt illustratsiooniks uue ümbersõidu projekt, kust saaks imetleda, millised ilusad teed ehitatakse.
Tore muidugi. Ent keegi võiks ka selgitada, miks juba aastaid seisab valmis teelõik, mis läheb Viitnalt mööda, kinnisena? Tuled Narva poolt, vaatad, enne Viitnat läheb lai asfalteeritud tee paremale, ent autod suunatakse vasakule mingi kitsa tee peale. Miks nii?
Tere,
Kui ma Teie kirjeldusest õigesti aru saan, siis võin ütleda, et tegemist ongi tulevase Viitna ümbersõidu osaga. Nii et tulevikus saab sellel laial asfalteeritud teel edasi sõita.
Postita kommentaar