tutvustus
transpordiprojektid
toetusvaldkonnad

Transpordiprojektid - kaardil näete transpordi investeeringute kavas olevaid projekte. Kava annab õiguse taotleda eurotoetust, projektitaotlused hindab ja kinnitab MKM
Vaata kaarti täismõõtmetes

Toetustasku – eurotoetused majanduses

Toetustasku on kohaks, kust leiad selgitavat infot eurotoetustest Eesti majanduses. Täpsemalt struktuurifondide (Euroopa Regionaalarengufondi, Euroopa Sotsiaalfondi ja Ühtekuuluvusfondi) toetustest, mida jagatakse Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi valdkondades: ettevõtluses, innovatsioonis, turismis, transpordis, infoühiskonna arendamises ja energiasäästus elamumajanduses. Täpseid numbreid juba kasutuses olevate (väljamaksed) ning kasutusse võetavate (võetud kohustused) summade kohta näed Toetustasku graafikust, mida ajakohastame pidevalt. Graafik ja teised visuaalsed lahendused võimaldavad keerulisest eurorahade temaatikast saada kergelt jooksvat ülevaadet.

Meie üks soov on pakkuda laiemat tausta ja selgitavat infot eurotoetuste kasutamise kohta, tutvustada ja avada selle jagamist reguleerivat süsteemi ja rääkida huvitavatest projektidest ja arendustest, mida eurotoetustest toetame.

Ja teine soov on arendada arutelu Sinu ja meie ülejäänud lugejaskonnaga nendel teemadel. Sekkumiseks on Sul võimalus avaldada oma mõtteid ja kommenteerida postitusi või kirjutada meile: toetustasku@gmail.com. Anna meile teada, mis teemad Sind enam huvitavad ja millest Sa rohkem infot ootad! Siis teame seda juba järgmiste postituste puhul arvestada.

Toetustasku meeskond

Nele - MKM välisvahendite osakond
Martin - MKM välisvahendite osakond
Anneli - MKM välisvahendite osakond
Aivo - MKM riigi infosüsteemide osakond
Kristiina - MKM transpordi arengu osakond

Toetusvaldkonnad

Selgema ülevaate saamiseks, millistele tegevustele ja milliste asutuste kaudu on MKM valdkondades võimalik eurotoetusi taotleda, koostasime tabeli. Leiad selle siit kõrvalt.

Laiemad valdkonnad, kus eurotoetust jagatakse on: ettevõtlus, innovatsioon, turism, transport, infoühiskonna arendamine ja energiasääst elamumajanduses.

Head tutvumist!

kolmapäev, 29. juuli 2009

Viitna ümbersõit uues kuues

Viitna kõrts. Kõik ju teavad, kus see asub ja mis hinnaga seal kartulisalat on... Kuid järgmine asi, mis sellega meenub on väike liikluslik tohuvabohu. Kõrtsi ees on nii palju võimalusi, kuhu edasi minna, et see võib tekitada väikese filosoofilise segaduse... kes tahab ujuma minna või parkida või teed ületada või kaubaautoga segamatult Narva poole liikuda või hoopis suure turismibussiga mõisnike elu kaema minna. Kui kõik need faktorid peaksid veel kokku ka langema, siis tunnistan käsi südamele pannes, et minusugusele variblondile muutub olukord natuke ohtlikuks....eriti siis kui samal ajal peaks mingi autopedaali alla vajutama ja käiku vahetama. Kuid tunneli lõpus on valgus, sest...

...meie minister kiitis heaks järjekordse europrojekti, mis peaks elu lihtsamaks muutma. Sügisel on Narva maantee Viitna läheduses olevale lõigule oodata töölustist pakatavaid ehitusmehi, kes kahe aasta jooksul ehitavad tee neljarealiseks ja lisavad igasuguseid vajalikke peale- ja mahasõite, viadukte, sildu ja jalgrattateid. Kindlasti leiate Maanteeameti kodulehelt tulevikus täpsemalt tööde kirjeldusi... Loomulikult pole see kõik tasuta, kuid hea asi on see, et 85% sellest suurest summast tuleb Euroopa Ühtekuuluvusfondist.

Keda europrojektid rohkem huvitavad, siis kerget õhtust lugemist leiate MKMi ja Struktuurifondide kodulehelt. Kui sellest jääb väheseks, siis andke teada! :)

3 kommentaari:

H-kan ütles ...

Siia juurde sobiks suurepäraselt illustratsiooniks uue ümbersõidu projekt, kust saaks imetleda, millised ilusad teed ehitatakse.

UnderM ütles ...

Tore muidugi. Ent keegi võiks ka selgitada, miks juba aastaid seisab valmis teelõik, mis läheb Viitnalt mööda, kinnisena? Tuled Narva poolt, vaatad, enne Viitnat läheb lai asfalteeritud tee paremale, ent autod suunatakse vasakule mingi kitsa tee peale. Miks nii?

Kristiina ütles ...

Tere,
Kui ma Teie kirjeldusest õigesti aru saan, siis võin ütleda, et tegemist ongi tulevase Viitna ümbersõidu osaga. Nii et tulevikus saab sellel laial asfalteeritud teel edasi sõita.

Postita kommentaar